flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернень громадян за 1 півріччя 2012 року

 

Аналіз

звернень громадян до Миргородського міськрайонного суду Полтавської області відповідно до Закону України «Про звернення громадян»

 

Миргородським міськрайонним судом Полтавської області звернення громадян реєструються та розглядаються відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції про порядок розгляду звернень особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, в установах і організаціях, що належать до сфери його управління, затвердженої наказом Міністерства юстиції України №26-5 від  18.03.2004 року.

Категорії звернень громадян за І півріччя 2012 року в порівнянні з І півріччям 2011 року.

Категорія звернень

І півріччя 2011 року

І півріччя 2012 року

Всього надійшло звернень

30

9

В тому числі:        

 на дії суддів, неетична поведінка суддів

1

1

на тяганину при розгляді справ

0

0

на дії працівників суду

0

0

на невиконання рішень суду

0

0

на невидачу копій судових документів

1

0

неотримання відповіді

0

0

на незгоду з відповіддю

0

0

Інші

29

8

Обґрунтовані звернення

0

0

Необґрунтовані звернення (крім скарг на процесуальні дії суддів)

29

8

Залишок нерозглянутих звернень

0

0

 

За звітний період (І півріччя 2012 року) всі звернення були розглянуті  в термін до 5 днів.

У 2011 році в аналогічному періоді одне звернення було розглянуте в термін до 30 днів, 13 звернень в термін до 15 днів, 16 –  в термін до 5 днів.

Як вбачається з наведеного вище порівняння надходження звернень громадян до суду в 2012 році в порівнянні з 2011 роком зменшилося у 3,3 раз.

Нерозглянутих звернень станом на 26 червня 2012 року немає.

На адресу суду надійшла заява ОСОБИ_1, в якій він просить суд повернути водійські права, які були вилучені при знятті автомобіля з реєстраційного обліку. ОСОБІ_1 роз’яснено, що водійські права були вилучені в зв’язку з прийняттям судом постанови від 01.09.2004 року відповідно до якої ОСОБУ_1 визнано винними та піддано адміністративному стягненню по ст. 130 ч.1 КУпАП у виді позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк один рік. 

В І півріччі 2012 року до суду надійшла одна скарга на неправомірні дії судді:

Скарга ОСОБИ_2 на дії судді щодо незаконної видачі виконавчого листа про стягнення на користь держави судового збору по справі за його позовом, оскільки рішення Миргородського міськрайонного суду від 19.12.2011 року було скасоване рішенням Апеляційного суду Полтавської області від 07.02.2012 року. ОСОБІ_2 роз’яснено право звернення за юридичною допомогою в органи адвокатури з питанням з приводу виконання судового рішення.

Пізніше на адресу суду з Апеляційного суду Полтавської області надійшла заява ОСОБИ_2 про закриття виконавчого провадження по справі за його позовом. Апеляційному суду було надане пояснення щодо законності видачі виконавчого листа.

Скарга не неправомірні дії судді є необґрунтованою. У скаргах даної категорії скаржник оскаржує дії судді при розгляді справи, замість того, щоб апеляційно оскаржити рішення суду. Законом не передбачено давати правову оцінку процесуальним діям судді суду першої інстанції.

Основну частину звернень (6 заяв) становлять заяви про надання інформації відповідно до Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про звернення громадян» про дату та вихідний номер направлення справ до Харківського апеляційного адміністративного суду за позовами громадян, які мають статус «дитина війни», «учасник ліквідації аварії на ЧАЕС» до відповідного територіального управління пенсійного фонду України про  визнання дій неправомірними та зобов’язання здійснити перерахунок пенсії. По всім зазначеним заявам судом була надана інформація в термін передбачений ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Всі зазначені скарги та  звернення громадян є необгрунтованими. 

Причини надходження необґрунтованих звернень, скарг є суб’єктивними, вони виявляються в певному суб’єктивному ставленні особи до предмета відповідного звернення, його нерозумінні. Низька правова культура громадян та їх необізнаність у чинному законодавстві України призводить до звернення в судову інстанцію із заявами, скаргами на дії та рішення суддів в порядку Закону України «Про звернення громадян», хоча розгляд таких заяв передбачений Цивільно–процесуальним та Кримінально–процесуальним кодексами України.

Щодо особистого прийому громадян, то станом на 26 червня 2012 року на особистому прийомі головою суду прийнято 9 осіб, які звертались з клопотаннями про видачу копій рішень, вироків, постанов, витягів з рішень по справах, які знаходяться в архіві суду;

В І півріччі 2011 року на особистий прийом головою суду прийнято 10 осіб. 

Фактів порушення Закону України «Про звернення громадян», не вирішення порушених у зверненні обґрунтованих питань, що призвело до повторного звернення або звернення до органів вищого рівня у І півріччі 2012 року в Миргородському міськрайонному суді не виявлено. 

 

Голова Миргородського

міськрайонного суду                                                                 М.В. Гриб